Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is eenvoudig. Volg deze stappen:
Stap 1:Kies het gewenste product (bijvoorbeeld een labelprinter of labelrollen) en selecteer het aantal. Klik op “In winkelmand”. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de afrekenpagina.
Stap 2:Vul je contact- en verzendgegevens in.
Stap 3:Kies je betaalmethode en vul eventueel een kortingscode in.
Stap 4:Vink het vakje aan waarmee je bevestigt akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en controleer je bestelling.
Stap 5:Klik op “Ga naar afrekenen” om je bestelling te voltooien.
Stap 6:Rond de betaling af. Zodra de betaling is gelukt, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Na het afronden van deze stappen is je bestelling succesvol geplaatst en gaan wij voor je aan de slag.
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is eenvoudig. Volg deze stappen:
Stap 1:Kies het gewenste product (bijvoorbeeld een labelprinter of labelrollen) en selecteer het aantal. Klik op “In winkelmand”. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de afrekenpagina.
Stap 2:Vul je contact- en verzendgegevens in.
Stap 3:Kies je betaalmethode en vul eventueel een kortingscode in.
Stap 4:Vink het vakje aan waarmee je bevestigt akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en controleer je bestelling.
Stap 5:Klik op “Ga naar afrekenen” om je bestelling te voltooien.
Stap 6:Rond de betaling af. Zodra de betaling is gelukt, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Na het afronden van deze stappen is je bestelling succesvol geplaatst en gaan wij voor je aan de slag.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@perfectprint.nl met je bestelnummer.
Let op: annuleren is alleen mogelijk zolang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je pakket al onderweg? Dan kun je het bij bezorging weigeren of na ontvangst kosteloos retourneren via ons retourproces.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@perfectprint.nl met je bestelnummer.
Let op: annuleren is alleen mogelijk zolang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je pakket al onderweg? Dan kun je het bij bezorging weigeren of na ontvangst kosteloos retourneren via ons retourproces.
Betaalmethoden
Bij PerfectPrint kun je veilig en vertrouwd betalen met de volgende betaalmethoden:
iDEAL
De meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je betaalt snel en veilig via je eigen bankomgeving. De volgende banken worden ondersteund: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, SNS, RegioBank, bunq, Knab, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Handelsbanken.
Creditcard
Je kunt eenvoudig betalen met een van de volgende creditcards:
- Visa
- MasterCard
- American Express
- Maestro
- Cartes Bancaires
- CartaSi
Vul je kaartgegevens in tijdens het afrekenen en bevestig de betaling. Het bedrag wordt later van je creditcard afgeschreven, afhankelijk van je kaartaanbieder.
PayPal
Betaal snel en veilig via je PayPal-account, zonder je bank- of kaartgegevens te hoeven delen. Je hebt enkel je e-mailadres en wachtwoord nodig. Ook geschikt voor mobiel betalen via tablet of smartphone.
Betaalmethoden
Bij PerfectPrint kun je veilig en vertrouwd betalen met de volgende betaalmethoden:
iDEAL
De meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je betaalt snel en veilig via je eigen bankomgeving. De volgende banken worden ondersteund: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, SNS, RegioBank, bunq, Knab, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Handelsbanken.
Creditcard
Je kunt eenvoudig betalen met een van de volgende creditcards:
- Visa
- MasterCard
- American Express
- Maestro
- Cartes Bancaires
- CartaSi
Vul je kaartgegevens in tijdens het afrekenen en bevestig de betaling. Het bedrag wordt later van je creditcard afgeschreven, afhankelijk van je kaartaanbieder.
PayPal
Betaal snel en veilig via je PayPal-account, zonder je bank- of kaartgegevens te hoeven delen. Je hebt enkel je e-mailadres en wachtwoord nodig. Ook geschikt voor mobiel betalen via tablet of smartphone.
Garantievoorwaarden
Wanneer het defect binnen 1 jaar na aankoop optreedt, valt dit mogelijk onder de fabrieksgarantie. Deze garantie is alleen van toepassing als het defect niet is ontstaan door schade door eigen toedoen (bijvoorbeeld val-, water- of gebruiksschade).
Voldoet het defect aan de garantievoorwaarden? Dan repareren of vervangen wij het product zonder extra kosten. Is het defect ontstaan buiten de garantiedekking, dan nemen we contact met je op over de mogelijkheden en eventuele kosten.
Garantievoorwaarden
Wanneer het defect binnen 1 jaar na aankoop optreedt, valt dit mogelijk onder de fabrieksgarantie. Deze garantie is alleen van toepassing als het defect niet is ontstaan door schade door eigen toedoen (bijvoorbeeld val-, water- of gebruiksschade).
Voldoet het defect aan de garantievoorwaarden? Dan repareren of vervangen wij het product zonder extra kosten. Is het defect ontstaan buiten de garantiedekking, dan nemen we contact met je op over de mogelijkheden en eventuele kosten.
Heb je vragen over een defect of twijfel je of iets onder de garantie valt? Stuur ons gerust een bericht via info@lhlinnovations.nl We denken graag met je mee.
Heb je vragen over een defect of twijfel je of iets onder de garantie valt? Stuur ons gerust een bericht via info@lhlinnovations.nl We denken graag met je mee.