Verzending & levering bij PerfectPrint

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestel je op een werkdag vóór 23:59 uur? Dan ontvang je jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. In periodes van drukte, zoals rond feestdagen, kan de levering iets meer tijd in beslag nemen.

Ontvang ik een track & trace code?

Zodra je bestelling is verwerkt en het pakket door de vervoerder is opgehaald, ontvang je per e-mail een track & trace code. Hiermee kun je eenvoudig volgen waar je bestelling zich bevindt en wanneer je het kunt verwachten.

Feestdagen en drukte bij vervoerders

Tijdens feestdagen of bij landelijke acties zoals Black Friday kan het voorkomen dat je pakketje vertraging oploopt. Pakketdiensten zoals PostNL hebben het in deze periodes extra druk. 
Let op! Het is mogelijk dat je track & trace tijdelijk geen updates laat zien, dit komt door de drukte. In dat geval vragen we om wat extra geduld. Onze excuses voor het ongemak.

Welke vervoerder bezorgt mijn pakket

Wij verzenden standaard met PostNL of een andere betrouwbare vervoerder, afhankelijk van de grootte en het gewicht van je bestelling. Je ziet tijdens het afrekenen welke verzendmethode is toegepast. Als er iets verandert in de vervoerder, ontvang je hier uiteraard bericht van via e-mail.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt je pakket meestal bezorgd bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt hiervan een melding via e-mail of er wordt een briefje in je brievenbus achtergelaten. Het pakket blijft een aantal dagen beschikbaar op het afhaalpunt voordat het retour wordt gestuurd naar ons magazijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder de €75 rekenen wij €6,95 verzendkosten. Bestel je voor €75 of meer, dan is de verzending gratis.

Voor vragen over je levering kun je altijd contact met ons opnemen via info@perfectprint.nl. We helpen je graag.