Reparatieservice

Is je labelprinter defect of werkt er iets niet naar behoren? Dat is natuurlijk vervelend, en we helpen je graag verder.

Voordat je het product naar ons opstuurt, vragen we je eerst om het probleem of defect per e-mail aan ons door te geven via info@lhlinnovations.nl Omschrijf hierbij zo duidelijk mogelijk wat er mis is, eventueel met foto’s of een korte video. Zo kunnen wij het probleem beter inschatten en je sneller helpen.

Carry-in reparatieservice

Wij werken met een carry-in service, wat betekent dat je het product zelf naar ons opstuurt. 
 Na ontvangst onderzoeken we het probleem en proberen we het artikel te repareren. Als de reparatie geslaagd is, sturen we het gerepareerde product kosteloos weer naar je terug.

Garantievoorwaarden

Wanneer het defect binnen 1 jaar na aankoop optreedt, valt dit mogelijk onder de fabrieksgarantie. Deze garantie is alleen van toepassing als het defect niet is ontstaan door schade door eigen toedoen (bijvoorbeeld val-, water- of gebruiksschade).
Voldoet het defect aan de garantievoorwaarden? Dan repareren of vervangen wij het product zonder extra kosten. Is het defect ontstaan buiten de garantiedekking, dan nemen we contact met je op over de mogelijkheden en eventuele kosten.

Heb je vragen over een defect of twijfel je of iets onder de garantie valt? Stuur ons gerust een bericht via info@lhlinnovations.nl We denken graag met je mee.